Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A csendes forradalmár - Mitsubishi Outlander PHEV

Négy évvel a genfi premierje után több mint 100 ponton frissítették a D-szegmens első konnektorból tölthető SUV-ját, aminek hátterében a vártnál nagyobb vásárlói érdeklődés és az európai ügyfelek visszajelzései állnak. Az Outlander 2016-ra a legkelendőbb Mitsubishi modellé avanzsált Európában, ennek okán fogtuk vallatóra a ráncfelvarrott plug-in hibridet.

0 Tovább

Citroën DS3 – Muszáj mindenkinek egyetemre járni?


A Citroën is kitalálta azt, amit megtett már a Toyota, a Nissan, illetve többen, hogy a normál márkájuk meg autóik mellé elkezdett építeni egy prémium brandet.

0 Tovább

A slim-fit roadster japánul - Mazda MX-5 2.0 Soft Top G160

0 Tovább

Több mint jó – eminens! - BMW 330i xDrive Limousine teszt


Negyven év és hat generáció elteltével a 3-as sorozat továbbra is a bajor márka legkelendőbb modellje, ugyanakkor a frissített F30 kódjelű modell a világ harmadik legnagyobb darabszámban eladott prémium autója volt 2015-ben. Égbekiáltó változások nélkül, a sportos karaktert plusz lóerőkkel megtámogatva, immár 330i jelzéssel teszteltük az xDrive-os limuzint.

0 Tovább

Fanyalogtam, megtörtem de azóta is várom az igazit

Szentendrére mentem átvenni az új Ford Mustangot, még pedig egy cabrio kivitelt 2.3as Ecoboost motorral. Az az négyhengeres, csak. Én úgy gondoltam, hogy ez önmagában szentségtörés egy ilyen jó fazonú, igazi amerikai muscle-carba belerakni egy 4 hengeres motort, mert régen is voltak nem csak V8-asok hanem ugye a V6-osok, de hát még az is eggyel megbocsájthatóbb mint egy négyhengerest belerakni egy ilyen gyönyörű formába. Főleg egy olyan autóba, aminek a tradíciói tényleg a V8-as korszakból eredeznek.

2 Tovább

auto

blogavatar

Minden ami autó!

Utolsó kommentek