Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A biztos befutó – Kia Sportage 1.6 T-GDi GT Line AWD

Generációról generációra egyre nagyobb sikert hoz a Kiának a Sportage, és mivel a siker mögött egy szemmel látható és kézzel tapintható fejlődés áll, a tulajdonosok már-már egy magasabb kasztba tartoznak a birtoklása által, a konkurensek meg csak szívják a fogukat. Tesztünkben a legerősebb benzinest fogtuk vallatóra, melynek sportosságára még egy GT Line csomaggal is ráerősítettek.

0 Tovább

Csendes és táltos, ha van benne delej - BMW 330e teszt

Azonos teljesítmény és/vagy hengerűrtartalom mellett olcsóbb, mint egy dízel és erősebb, mint egy benzines, mi az? Természetesen a konnektorból tölthető bajor hibrid középkategóriás, azaz a 330e jelzésű BMW, melynek a prémium márkák között jelen pillanatban még csak egy japán és egy német konkurense van a piacon.

0 Tovább

Nem csak egy mérföldkő – Mercedes-Benz C 300 Cabriolet

A stuttgarti márka modelltörténetében sosem volt nyitható tetős kivitelű az 1993 óta létező C-osztály, sem annak elődje, a 190-es sorozat. Az idei évtől azonban a szedán, kombi és kupé palettát egy puha tetőssel bővítették. A forma, a műszaki tartalom és nem utolsó sorban az időzítés tekintetében a C 300 Cabriolet egy igazi mérföldkő, és abból is egy szépre csiszolt darab.

1 Tovább

Az igazi szürke eminenciás - Audi A4 2.0 TDi S-Tronic

Látszólag alig, de részleteiben nagyon is sokat változott az ingolstadti középkategóriás. A motor erősebb, az utastér csendesebb, kifinomultabb, letisztultabb, így a modell legfőbb erénye továbbra is a sallang- és feltűnésmentesség lehet. Az új platform az ilyenkor szokásos pár centis gyarapodást minden dimenzióban meghozta a B9-cel jelölt ötödik generációnál, de leginkább az egy mázsát meghaladó súlycsökkenése okán számít mérföldkőnek a négykarikás krónikáiban.

0 Tovább

Egyre feljebb - Lexus IS 200t F-Sport Top teszt

A hibridforradalom úttörőjének középkategóriás modelljét is elérte a downsizing nevű kórság, amiből természetesen a Lexus is igyekszik előnyt kovácsolni. A legimpozánsabb külsővel és némi ellentmondással is rendelkező sport szedánt egy kétliteres, soros, négyhengeres motorral teszteltük.

0 Tovább

auto

blogavatar

Minden ami autó!

Utolsó kommentek