BMW 740 E PLUGIN HYBRID

Tavaly ünnepelte a BMW fennállásának századik évfordulóját és azt a hangzatos kijelentést tették, hogy meg van a víziójuk a következő százra évre. Már ami az autós, motoros mobilitást illeti. Számomra a legautentikusabb hírnöke ennek a tervnek a BMW 740 E lett. Még akkor is, ha centenáriumot megelőzően elkezdték gyártani a tényleg elektromosságra született karbon karosszériás i3 és i8 modelleket.

1 Tovább

JAGUAR F-PACE 3.0 D

A Jaguar most először lépett terepre a SUV kategóriában. Ez a belépő hatásos és szükségszerű is, ha valaki a prémium kategóriában komolyan szeretné megvetni a lábát. Mindenesetre a formát szerintem eltalálták, és ez néha fontosabb, mint a praktikum. Ők tudják, gondoljunk csak az Evoque sikerére.

3 Tovább

(…még mindig) Egyedül a pályán – Ford S-Max 2.0 TDCi AWD Titanium

Senki sem gondolná, ha egy S-Max szembejön vele az úton, hogy ez az autó a maga nemében olyan sikereket ért el eddigi - alig tíz éves - pályafutása alatt, mint anno a T-Modell, vagy a filmipar idoljának tartott Mustang. Ha a számok és évek tekintetében még nem tart ott, ahol az említett best sellerek, a népszerűségét tekintve megérdemli, hogy a nagy felmenőkhöz hasonlítsuk. A kölniek vetélytárs nélküli sportos egyterűje az európai piac listavezetője, és ezt a pozícióját kívánták megerősíteni a második generációval, ahol már az összkerékhajtás is megjelent az opciók között.

0 Tovább

Mindenből többet - Kia Optima 1.7 CRDi EX Premium

Látszólag alig, de valójában minden részletre kiterjedő változáson ment keresztül a dél-koreaiak negyedik generációs középkategóriása. A hazánkban idén megjelent Optima azon kevés autó közé tartozik, ahol a formaterv által kiváltott jó érzéseket nem töri meg semmi. Beülni és menni vele legalább olyan pozitív élmény, mint a részletgazdag külsejét nézegetni. A külcsín és belbecs ilyen jól megkreált képlete alapján akár népautó is lehetne…

0 Tovább

Cipőt a cipésztől – Renault Espace 1.6 dCi Initiale Paris teszt

Autós berkekben a gyakran elhangzó mondatok egyike, hogy ha kényelmes autót szeretnél, vegyél franciát! Ebben az Espace-nak nagy szerepe van, hiszen 1984-es megjelenésével korát megelőzve, új kategóriát teremtett. A hatalmas térkínálatú utazóautót az első MPV-ként tartják számon, viszont a jelenlegi már crossover besorolás alatt került piacra. Ennek ellenére a messze földön híres kényelem és a "renault-status quo" így sem szenvedett csorbát.

0 Tovább

auto

blogavatar

Minden ami autó!

Utolsó kommentek